Print ISSN 1598-8201|Online ISSN 2671-6240

home
Vol.77No.02025
A Study on the Relationship between Speaking Self-Efficacy and Vocabulary Knowledge among Chinese Intermediate Learners of Korean 중국인 한국어 중급 학습자의 말하기 효능감과 어휘지식 간의 상관관계 연구
A Study on the Korean Teachers’ Perceptions on the Educational Application of Generative AI. 생성형 인공지능의 교육적 적용에 대한 한국어 교사 인식 연구
A Study on Constructing the Educational Contents of Korean Expression ‘-a/eo oda’ for Foreign Learners. 외국인 학습자를 위한 한국어 표현 ‘-아/어 오다’의 교육내용 구축 연구
Study on the Cultural Elements that presented in Joseoneo Textbooks Published in China: Focusing on Textbooks Published during the Early Stages of Korean Language Education. 중국 출판 조선어 교재에 나타난 문화 요소 연구 - 조선어 교육 초창기 교재를 중심으로 -